tagggaaaa :D

hej!

ni får ursäkta att jag inte bloggar så himla mycket men jag är så trött nu förtiden så då har man ingen ork till för att sitta vid en dator rätt skrämande att det blir så egentligen, menmen veckan har varit för bra skrattat konstant i två dagar då menar jag verkligen hela dagen jag orkar inte direkt skratta längre för att jag har sån värk i magen to bad haha! och denna skolvecka har slutat helt okej faktiskt sluta med lite mc donald´s med pappsen alltid lika gott ;D

men ikväll blir det nog att kanske va med linn och beckis ingen aning noll koll som vanligt märks väl vid nio som vanligt haha..  men imorgon ska jag slappa och slappa och slappa sen blir det iväg till kroppa ( nykroppa ) och gå på en 18-års fest redigt kul väldigt många som ska dit tror vi är uppe i femtio pers nu awesome! så tagga tagga tagga blir :D

men aja jag hoppas jag kan slänga upp ett inlägg imorgon ;)


i have a party song just for you!

http://www.youtube.com/watch?v=9TI8ooFJtxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0