nöjd nu? :D

Hejsan mina kära läsare har blevit tvingad till att bloggad ;)

hela veckan har varit super duper bra! denna helg har jag bara varit hemma och vilat för nästa helg så är det fest tagga! ;)

men kort im igår kristin kom till mig och vi hade en liten myskväll med cola chips och lite annat gott, men vi va inte bara hemma utan senare runt kvart över nio gick vi bort till koffan och snacka kolla på film med ett skönt gäng som vanligt haha..  men vi gick hem runt halv ett och käka men när vi kommer in har dom som en liten " fest" eller vad man ska kalla det, kan säga att mamma inte mår så bra haha. Men idag blir det lugnt hade tänkt ta ansiktsmask gurka på ögonen bara en vanlig spadag ska nog även bada i badkaret senare ikväll med tända ljus som vanligt ;) och såklart blir det att kolla på big brother senare min favorit serie The Walking Dead :D *happyface*
kommer ni ihåg när jag var blondhårig? ;)




NÖJD NU KRISTEEEINNNNEEEE? ;)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0