abu hassan!

halllå abu hassan!

allt bra med er hoppas jag? :D

längesen jag la upp nåt här, mycket har hänt haft allt mellan roliga till tråkiga dagar men varför klaga våren är här helt otroligt vad fort det har gått :o menmen ser fram emot sommaren mycket planer som måste göras även lite jobb som väntas!

har inte direkt så mycket att skriva just nu får se vad helgen har att bjuda på wohoo ;))

kan så länge bjuda på en kille man skulle vilja ha iaf höra hans röst varje dag innan man ska somna bara ryser ikroppen så ett tips från mig han gör bara covers på andra låtar och jag har ingen aning om vem denna kille är så jag har ingen bild på honom tyvärr men man kan alltid få lite fantasi! haha

ortoPilot – Only You (originally by Yazoo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0