mina föräldrar är för goa!

såååå hemma efter en dag i skolan rätt skönt :) härligt väder också men synd att det ska blåsa så annars hade det varit riktigt varmt ute lite vår feelings :D

igår spendera jag dagen hemma hos A alltid lika härligt bara prata mycket skratt osvosv.. så i hope!
men åkte iallafall därifrån runt sju tio kvart över? jaja spelar ingen roll men det bästa va ju att mammsen och pappsen bjöd mig på mc donald´s mummmms! sen när man kommer hem säger dom glad alla hjärtans dag * happy face * så ger dom mig en kartong med cola fick chips sen en mugg som det stod with you by my side i feel thw whole world is whit me så gölligt!  och nu mina kära tänkte jag ta lite cola så vi hörs senare eller imorgon puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0