härlig lördag!

hellu!

sorry för att jag inte bloggar så bra förra veckan men ska försöka nu när jag äntligen har lov men lite tråkigt eftersom att inte värmland har det så får man antagligen va forever alone detta år.. buuuuh! säger jag bara för alla dom jag brukar umgås med går här i värmland så ja kul menmen lov iaf ska inte sura för det! :D

hänt rätt mycket under veckansgång också men i lördags var jag med tina ( hon bor i degerfors) så jag åkte dit va där snacka lite hennes mammas kille tomas spela lite piano för oss och så sen drog vi på musik och fixa oss och lite sådär sen kom det lite folk runt sju halv åtta? menmen roligt sen så kände jag att jag ville träffa en viss person så jag drog därifrån och det sluta med att jag sov hos den mysigt värre! :)

men idag så ska jag göra mig iordning lite halvt slarvigt eller nåt för sen runt tre draget drar jag och mammsen och hälsar på mormor!

men ni kan få en bild sen i lördags på mig och tina ni lär se vem som är tina och vem som är jag iaf!






sen har jag även en låt åt er vet ej om ni har hört den men den är riktigt bra!


looks like sex

http://www.youtube.com/watch?v=oQsacYjCKuA&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0